Samimiyetimden nazimida kaldiracagini bildigim icin icimden geleni söyledim asla tekfir gibi birsey demedim yalanda söylemedim düsündügüm hissettigimi gördügümü söyledim lakin asilan konuyu keske bir inceleme firsati bulsaydin abi konuyla ilgili oldugunuda farkederdin
Yani sen diyorsunki sefaat yok ama ayetin nüzulu ve sebebi tarihi ise putlari sefaat etme olayina dayaniyor nasilmi örnegin hristiyanlarin sia putlarini sefaat edindigi gibi veya diger batil dinleride icerisine koyabiliriz yani bu perygamberimizin sefaatci olmadigina delil degildir lakin öyle olsa mhmt kardesin verdigi ayete karsilik seninj verdigin ayet celisirdi ki Kuran celismez böyle anlam hatalari olusur
ilac gibi örnegin
aspirini aliriz icindekileri okuruz hammaddeleri bellidir ama neden biz o hammaddelerden evde oturup ailecenek aspirin antibiyortik yapmayizda gidip eczaneden alir bunun ehillerinin yapmasini isteriz cünkü ilaci yapayim derken insan zehirleyebiliriz degilmi meselede bu
ayet var ama egerki kendi bildigimiz kadariyla düsünürsek vay halimize inan o zaman TIB sektörü kapanir iflas eder kapitalizm cöker tabi bazi kuvvetler bunu istemedigi icin biz gidip hazir aliyoruzmu diyeceksin bu örnek senin sadece kuran deme örnegindi yani abi
Neyse bak bende zana düseyimde en son ne gelecegini artik ezberden söyleyeyim
yazilana karsilik ayet verilebilir
-Ayet sadece kafirleri kapsarsa bize ne kaldi denilebilir
-Bir ayet verilip cevap hükmünde sayilip yeniden anlasilmadan konu ilerlenir
v.s.
Bu kadar zan yeter sanirim simdilik