radikal:
hakaret dolu mesajlarından cevabımı almış değilim.sana dinin gereken ahlakı vermemiş olmalı.
Din; ahlaktır ! Ayrıca hakaret yok, bilakis senin hakaretlerine rağmen çok da edebi sayılır.
-*herseyi bilen allah neden 5 vakiti direk söylememiş?
-Herşeyi bildiği için.
bu nasıl cevap arkadas? bende başında yazdım zaten dedim ki hz muhammed in sonradan pazarlık yapacağını bile bile neden direk 5 vakit dememiş?
Bence; iyi cevap. Ama, düşünme yetilerinde ve hatta algılamada zorluklar yaşadığın için kavrayamıyorsun. Eğer ki şu aklınla da böyle devam edersen, esas dumura uğrayacağın yerde bu sorulara muhatap da bulamazsın maazallah.
tabi 50 vakitin inanlara fazla gelecegini haşa ne allah ne de hz. muhammed akil edebiliyorlar. hz. musa haşa akil vermese, halimiz yamandi.
Senin şu düşünce mantığın dahi aleni ve bariz ve hatta
galiz küfr'dür. Dikkat et, mayınlı yerde gezme.
akil fikir sahibi birisinin bunun allah'a karsi hakaret, peygamberlere karsi iftira oldgunu anlardi ama malesef müslümanların durumu ortada..
Akıl fikir sahibi bir müslüman, Rabbü Zülcelal'in, O çok sevdiği güzeller güzeline (s.a.v.) bir Rabbani cilvesidir, diye görüyor mirac gecesi yaşanan dialoğu. Senin ve benim gibiler bu kıt akıl ile bunu akl edecek yetiye ne zaman sahip olursak, o zaman aklı devre dışı bırakıp bu mirac dialoğunu o zaman muhabbet ile anlarız. Çünkü, miraç gecesinde akıl ve mantık ile değil, sadece muhabbet ile yol alınmıştır. Bir merhaleden sonra Cebrail (a.s.) dahi durmak zorunda kalmıştır ki; aşığın maşuğa kavuşma anı mahremiyet ve muhabbet içermiştir.
düşünmekten aciz , eleştiriyi çekemeyen, bağnaz ve cahil insanlar... bunlardan isterse milyarlarca değil milyonlarca olsun fark yok fazla aralarında...
sen hakaret etmeye devam et sevabın artar.
Ayniyle mukabele esastır İslam'da. Kısas hukuku geçerlidir. Hakaret edene hakaret etmek ile de sevap artmaz, sadece hakk yerine getirilmiş olur. Eğer şahsıma hakaret edersen ki, (bir başka arkadaşa yazdığın mesajda açıkca görülüyor) bilmiş ol; seni affettiğim takdirde sevap kazanırım. Çünkü benim Yüce Peygamberim
"Hakk, ateşten bir parçadır. Dileyen avucuna alsın, dileyen bıraksın" buyurmuştur. Bu hadisi esas alıp seni dilersem hakaretinden dolayı affedip cevap vermem, dilersem daha ağırını yaparım. Amma; konu Din'e hakaret anlamındaysa, o zaman kusura bakma bu Din'i ben, o, şu, bu savunmazsak, günü geldiğinde bu Din benden davacı olur. Ben, Din'im var olduğu sürece varım, o giderse ben zaten helaktayım.
Düşünmekten acz diyerek kendince acziyetimizi vurgularken, bu Din'in en temel prensiplerinin kişiyi akl etmeye, düşünmeye, düşünüp ibret almaya sevk ettiğinden bihabersin. Hal böyle olunca, bizi düşünmeyen, bağnaz, yobaz şeriatçı kisvesine sokmaya çalışman sadece komik kalır. Oysa senin şu yaptığına bakarak çok rahat şunu senin hakkında yazabilirim:
"Merdi kıpti, şecaat arzederken sirkatin söyler"
O çok bilmiş fikirlerinle sadece basit bir soru soracağım. Tüm forum önünde cevap ver görelim: Şeytanın Adem'e (a.s.) secde etmeyeceğini bilen Rabbimiz neden bunu bile bile secde etmesini emr etti ?
Dedim ya hani ilk mesajda; yetiyorsa ! buyur.
Haa, bu arada sonradan aklıma geldi, bu forumun en küfürbazı benim. Tatlı su müslümanlığı bekleme benden yani. O bende yok, hiç bir zamanda olmayacak inşaallah.